Saturday, May 7, 2011

model .


Hello pretty boys and handsome girls.

Sekarang pukul 1.48 a.m dalam lappy ku. Dalam pukul 9.00 a.m ku ada exam Math&Statistik. Yes, ku tak buat latihan dan tengah perasan boleh jawab. Blah-blah-blah, ku buka Facebook ehem sekejap tadi then ku perasan seorang gadis. She's my ex-schoolmate. Apa yang nak ku cerita ialah dia comel, definitely all my friends is cute tapi my follower lagi cute miut.

tolonglar tanya siapa edit gambar ney.

Sekarang korang tengok sendiri dan silalah beri pendapat. Comel, kan. Macam anak patung Barbie. Tapi tak boleh lawan dengan senior ku, Emma Watson. Her name is Nur Amalina.Tinggal di Pauh, Perlis and still studying at Politeknik  *tuuutttttt*. Apa? Nak berkenalan? Sorry she's already engaged. Hahaha 

If she at here, I wanna make her my model. Wait! I know, I can't but omg she-is-too-cute-to-ignore . So message to me; you can't get everything you wanted.


Note; thanks to neena for this picture. (; and you're so damn cute, god knows how I'm jealous with it. 

2 comments:

  1. kalo ang yg edit... kreatif n kena tambah contrast skit... kalo tak... ignore my first comment...

    ReplyDelete
  2. ohh, ku yg edit lar. thanks. you're really something (;

    ReplyDelete