Friday, August 20, 2010

sayang kata benci


Salam ..


Saya benci dia .. tapi dia tak tahu .. 
Saya selalu usha dia .. tapi dia tak tahu ..
Saya selalu kutuk dia .. tapi dia tak tahu ..
Saya selalu larikan diri dari jumpa dia .. tapi dia tak tahu ..
Saya selalu happy bila dia dekat .. tapi dia tak tahu ..
Saya akan sedih bila tak pandang muka dia dalam sehari .. tapi dia tak tahu ..
Saya selalu cari peluang untuk cakap dgn dia .. tapi dia tak tahu ..

Saya akan cari keburukan dia sbb saya cuba untuk benci pada dia ..
Tapi, dalam setiap keburukan dia mesti ada kebaikan ..
Tapi, dalam setiap keburukan dia mesti ada kelucuan ..
Dan hati saya akan melonjak kegembiraan dengan tingkah dia walau sedikit sahaja yg dilakukannya ..


Akhirnya, dalam kebencian ini ..
Saya MENCINTAI dia .. 
Dan saya akan kekalkan begitu ..
Kekalkan dalam keegoan saya ..
Kerana saya tidak akan mengaku ..


Saya BENCIKAN dia kerana saya terlalu CINTAKAN dia ..




No comments:

Post a Comment