Wednesday, August 25, 2010

PerjalananKU terhenti ..

Salam ..


Entah kenapa .. apa salah diri ini ..?? Walau byk salahnya, mengapa mesty dibndingkan dgn pihak laen .. adakah diri ini terlalu rendah nilainya .. terlalu mengharap, terlalu berharap .. apabila apa yg cuba digapainya tidk kesampaian, adakah perlu dilampiaskan kesedihan pda diri ini ..




::Ku tahu, ku tidak sepandai anak teman2mu .. apa salahnya jika diberi peluang kedua .. mungkin aku tidak layak ...??!!!


::Salahkah aku ingin bebas sebentar, hanya untuk beberapa bulan sahaja .. adakah aku digelar penjenayah jika tersalah lgkah tnpa perbicaraan yg adil ..???!!!


::Adakah aku tidak layak utk m'buat keputusan sendiri .. memilih jalan hidupku sendiri, berada di tempat yg lyk utk aku, merasai kemanisan pilihan hati .. berada di tmpt yang menerima aku, atau aku sendiri yang tidak layak untuk mana2 tempat .. 
mungkinkah ..???!!




Perkataan MAAF .. seng utk diucapkan namun adakah aku layak utk menzahirkannya apabila hati org2 yg aku paling sayangi telah b'kecai kerana diriku .. layakkah aku ..???


salam sayng dari anakmu ..
NADIAH

No comments:

Post a Comment