Tuesday, September 27, 2011

hepi besday my best boy ;)

Salam.

Hello besday boy .

This entry special for my best boy frend ;) Supee Ahmad.

*tarik nafas panjang-panjang*  Selamat hari lahir yang ke 21 tahun tepat 12 a.m 26 Sept 2011.


This is my wish for you;


1. Semoga panjang umur

supaya dapat teman saya balik dari kolej, selamatkan saya dari kena langgar, teman sana sini .... and most important, make me feel like i've a brother ;)

2. Semoga murah rezeki
supaya well, habiskan duit elaun bulan-bulan kat saya =________="

3. Semoga berjaya dalam kehidupan kamu
dan kamu dapat sambung belajar kat somewhere yang kamu mahu. please don't forget me. E V E R

4. Semoga dirahmati Allah S.W.T
Amin !!!

Walau macam mana cara sambutan hari jadi awak atau apa yang mereka dah buat pada awak, saya nak bagitahu   semoga awak gembira even if its not because today is your besday for God's sake.

Saya nak kamu gembira selalu, senyum selalu dan kurangkan hisap rokok jaga kesihatan, boleh kan ? Btw, saya tak nak wish kat kamu awal-awal ;)


p/s; if you look up ur bag, you will see your present ;)

4 comments: