Thursday, August 26, 2010

selamat tggal, syg ..???

Salam ..


Hari yg di2ggu2 dh tiba .. at last smpy gak ku kt sungai petani ney .. skunk ku dok kt Caltex dpn park avenue .. 2ggu parents ku jemput ku .. ku hrp xda mlapetaka yg m'nimpa ku ary ney walau ku yakin diorg kt maki hamun ku ..


dan sbb 2 r ku xtep0n diorg g yg ku sbnarnya dh smpy setgh jam yg lalu .. ku ckp kat diorg yg dlm kol 6 lbeh ku smpy .. ku xtipu sbb ku xtau ku kt mna tyme parents ku tnya ..


Abah ku bwu je k0l tnya ku kt mna .. xkan ku nak tpu yg ku xsampy g .. sedgkan ku b'tolak pkul 4 lbeh .. (actually ku org plg last naek bas .. saja nk lenghkan masa) -->siap kna kol N jmput g ngan kakak kt serambi pljr tue ..


k. ku xtau pe akn jdik kt ku bila ku msok kt dlm keta nanty tapi yg pasty ku xkan msuk kt dlm syurga tpi ku akn mngdp api kemrhan parents ku sbb rezut ku yg truk gler 2 ..


andai kata abah ku bnrkan ku gna notebook ney .. kita jmpa lagi yek .. mnx ampon dan maaf andai korg terasa spnjg ku 2lis blog ney .. salam .. :)

Wednesday, August 25, 2010

PerjalananKU terhenti ..

Salam ..


Entah kenapa .. apa salah diri ini ..?? Walau byk salahnya, mengapa mesty dibndingkan dgn pihak laen .. adakah diri ini terlalu rendah nilainya .. terlalu mengharap, terlalu berharap .. apabila apa yg cuba digapainya tidk kesampaian, adakah perlu dilampiaskan kesedihan pda diri ini ..




::Ku tahu, ku tidak sepandai anak teman2mu .. apa salahnya jika diberi peluang kedua .. mungkin aku tidak layak ...??!!!


::Salahkah aku ingin bebas sebentar, hanya untuk beberapa bulan sahaja .. adakah aku digelar penjenayah jika tersalah lgkah tnpa perbicaraan yg adil ..???!!!


::Adakah aku tidak layak utk m'buat keputusan sendiri .. memilih jalan hidupku sendiri, berada di tempat yg lyk utk aku, merasai kemanisan pilihan hati .. berada di tmpt yang menerima aku, atau aku sendiri yang tidak layak untuk mana2 tempat .. 
mungkinkah ..???!!




Perkataan MAAF .. seng utk diucapkan namun adakah aku layak utk menzahirkannya apabila hati org2 yg aku paling sayangi telah b'kecai kerana diriku .. layakkah aku ..???


salam sayng dari anakmu ..
NADIAH

Tuesday, August 24, 2010

Hari ini hari SELASA

Salam ..


msty hampa kata ku gila or xwaras kan sbb 2lis tjuk yg satu antera dunia dah tau bahawa ary ney ary selasa .. ku ney gtau sket pasai ary selasa sejak ku m'jejakkan kaki ku kt matrik ney ..


jadual ku setiap ary selasa ialah kuliah 3 jam di dewan kecil 4, 1 dan 3 .. yg kesejukkannya tahap dewa pnyer .. sampy abeh keras sendi ku, nak menulis pon pyh .. 2 satu hal ..


hari selasa jugak ku t'paksa wat lab report utk kimia, yg ku paling xsuka sbb ku xsuka lar .. xdak sbb laen .. ngan kena bwk lab coatnya .. m'beratkan beg ku je .. tmbah2 kena wat jotter, M.A.L.A.S


oh yay, hari selasa buat idop ku xtenang sebb ada WBT (english tutor) .. cikgu dia mak aiihhh .. grg cam dinasour mengandung .. brani wat salah ayt dia ialah, "u know, only 3 persons in Malaysia got band 6 in MUET .." mmg nak tunjukkan yg MUET 2 pyh gler ..


last but not least .. physics tutor .. yg ney ku xnak kutuk sbb ku syyygggggggg + suuukkkkaaaaaa cikgu dia .. selalu bagi jwpn kt kami .. tutorial xbuat pon xpe .. dia xmarh .. p/s : jgn contohi sikap Nadiah yg ambil kesempatan ats kebaikan cikgu ney ...


taaaapppppiiiiiiii ..... wait a second ...!!!!!!! dalam byk2 ary dalam seminggu, ary selasa ialah hari yg plg ku tunggu2 .. gler kan ku,ktuk pnyer ktuk tapi suka ... nak tau kenapa ...??????




sebab apa tu ..??




sebab hari selasa ialah hari yang paling banyak ku bertembung dengan buah hati ku .. pagi-pagi kalau ku awal, dia ke tutor aku ke kuliah.. dapat pandang dia jalan dari blok A .. habis waktu rehat, selalu nampak dia keluar dari masjid sebab nak pergi kelas lalu situ .. antara pertukaran dewan kuliah, ku akan bertembung dengan dia .. dia keluar dewan, ku masuk dewan .. bila waktu balik, dia habis kuliah manakala ku pula habis tutor .. bertembung di koridor .. walau saling tak bersapa, sekurang-kurangnya dapat juga ku lihat dia ..